Post by paymidunfactwor on Feb 24, 2022 5:00:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Dream ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Dream IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsad resurs ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Dream 2022 version ▞▞▞
Bara för att lika mycket som jag älskar det här spelet, mer gör annonserna mig uttråkad, eftersom det här spelet innehåller fler annonser än det faktiska spelet, så jag hatar det, annars blir personen som spelar spel för skojs skull mer irriterad av annonserna 😡😡😡
Det här är ett fantastiskt spel.. Jag gillar det väldigt mycket🥰🥰🥰🥰
Jag gillar den här appen
Det här spelet är värdelöst, du kan inte fortsätta längre än till nivå 116 om du inte är beredd att spendera sqillions på ädelstenar. Jag tar bort det
Cooking Dream Jednoduché hry czm
För många mynt för uppgradering
Wow men för mycket reklam
Mitt spel kraschade hela tiden så jag avinstallerade och installerade om efter att ha loggat in på fb. Jag tappade alla mina framsteg, jag behöver det tillbaka. Jag försökte återställa och ingenting hände
Bästa hah jgk-spelet ni 😂
Annonserna är inte värda det. Var 10:e sekund måste du titta på en annons som du inte kan hoppa över. Pengahungriga kreatörer. Efter ett tag kommer du att bli trött på annonserna och avinstallera som jag gjorde.
Än så länge gillar jag det här spelet, det försöker inte få mig att köpa saker för att spelet ska kunna fortsätta spela men jag kommer att meddela dig om en vecka eller två
Bra spel lär dig mycket om livsmedelsindustrin, det är svårt att ta fart. Spelet får tiden att flyga. Och är du hungrig blir du mätt snabbt🎃
Bra en. Men många tillägg .det är lite irriterande.
Bra spel och väldigt utmanande. Värt att ge det här spelet ett försök, bara ha tålamod så kommer du upp nivåerna. Ganska många annonser men värt tålamodet att titta på dem. Grafiken är bra. Älskar spelet själv.
Spelet är riktigt bra men för mycket annonser för varje nivå ändras. Väldigt mycket irriterande och långa annonser. Det tar mig också till play store för att installera appen även om jag stänger annonsen efter att ha väntat i 20-talet. Avinstallerar äntligen den här appen!
Den dagliga uppgiftsbelöningen fungerar inte....nivå nio har ett problem... irriterande
Det är ett riktigt bra spel med bra grejer och det är som att resa runt i världen och öppna en egen restaurang.
Jag köpte ett paket och fick det aldrig i spelet
Väldigt högt tempo. Älskar det än så länge!
Detta är verkligen ett roligt spel, det finns många annonser men ibland kan du välja att titta på dem för att tjäna mynt. Även grafiken är utmärkt.
Detta är ett underbart spel, men det är inte så långt spel
Jag brukade gilla spelet tills jag kom till Tokyo. De kommer inte att ge dig tillräckligt med tid för att slutföra en uppgift och appen fortsätter att krossa när som helst jag på min data. Du behöver jobba på det
Jag älskar det här spelet, för gissa vad min mamma sa att jag inte skulle få se någonting på hela helgen men det här spelet får mig att känna att ingenting aldrig hänt 😀😊☺😇och tack för allt.
Spelet är bra jag skulle ha gett dig 5 stjärnor men för tilläggen. Du spelar spelet går in i tilläggen, sedan går det till Google och måste starta om spelet. Kommer inte fortsätta göra den borttagningen förrän du fixar tack.
クッキングドリーム ミニゲーム cat
Jag hade slutfört alla nivåer och det är mycket intressant spel härligt spel välsmakande spel 😄👍🤗🤗🤤🤤🤤🤑🤑👏👏👏
Ännu en girig pengamakare. Du förväntas tjäna 18 kunder när de bara ger dig 12. Allt är uppgraderat. Jag har klarat de flesta nivåerna till tre stjärnor. Speltillverkarna borde skämmas över sig själva. Bry dig inte om att spela det. AVINSTALLERAR
Cooking Dream Casual games ydo
Det bästa spelet jag någonsin spelat. Gör mig inte tråkig, jag älskar det här. Men jag har spelat för 5 städer och jag hoppas på en ny värld. Jag uppdaterar också den senaste versionen men det finns ingen ny värld. Jag vill fortsätta med det här spelet.
Väntar fortfarande 2 månader på att nytt område ska öppnas
Jag har spelat MÅNGA matlagningsspel, men det här har den BÄSTA kvaliteten ,, Love it, och det bästa är att du kan spela det här spelet permanent offline. ✌🏻
Jättebra men den innehåller mer än 100 annonser och vi kan inte ens som du vet klippa tilläggen jag gillar inte det här ens lite 😑😤😡
Det här spelet är väldigt intressant men du har gjort det för frustrerande. Varför finns det ingen möjlighet att byta pengar mellan städerna eftersom de spenderar olika valutor tillsammans. Det är så frustrerande eftersom du alltid måste börja om från början när du har så mycket pengar från den tidigare staden.
Det är ett bra spel, jag skulle ge det 5 stjärnor buuuuut annonserna herregud de är så irriterande att det stressar mig, jag skulle kunna förstå det om det var 1 eller 2 eller till och med 3 annonser, men varje minut medan jag spelar är det galet, ta bort annonserna snälla det kommer att vara ett 5-stjärnigt spel
Vi fick inte diamant i extraarbete, i spelet är det visa belöning, men i resultatet är det inte det. Jag ger fem stjärnor om det här felet löste sig
Color Adventure: Draw the Path આર્કેડ dddx
Jag har inte haft det här spelet länge, men jag var tvungen att ge 3 stjärnor eftersom de gör nivåer @ slutet av varje restaurang svåra som fan & inte tillräckligt med tid @ allt för det som ber dig att få så många likes. Jag gör inköp men håller aldrig länge på grund av att de vill ha så många diamanter för boosters eller till och med extra liv, vad som helst egentligen! Så jag funderar på att bli av med det och hitta ett bättre spel!
Den nya världens nivåer brister. Vissa nivåer dyker inga kunder upp.
Jag älskar att den är snabb
Det här spelet är inte så svårt som de andra appen är!!!
Cooking Dream Gündəlik jtqm
Inte än men............