Post by paymidunfactwor on Feb 24, 2022 5:10:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Ghost 2: Ninja Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Ghost 2: Ninja Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel geld hack ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Ghost 2: Ninja Games 2022 version ▞▞▞
Dit is een leuk spel waar ik net mee begonnen ben en het starterspakket was het zo waard
ik vond het spel niet leuk
Dit is de slechtste game ooit😡
Spel laadt niet op Nexus 6p met 8.0.0
@÷$#@#%&$#@!*🏆🏅🥇🥈🥉🎖
Ik weet niet hoe ik een level omhoog moet, ik ben op de een of andere manier level 17 en ik weet niet hoe ik de sterdingen moet krijgen, maar het is best cool
zeer goede game ga zo door ik wil 5 versie van stickman ghost dus de ontwikkelaar van stickman ghost ga zo door je doet goed werk en vooral een erg leuk spel
Een probleem: de strijdbijl blijft steken, maar de game is geweldig
Dit spel is super leuk! Het is offline en niet glitchy! De animatie is zo cool en je kunt gratis dingen krijgen van het dagelijkse inloggen, en je kunt gratis edelstenen en goud krijgen door taken uit te voeren. Ik raad jullie allemaal aan om dit te downloaden. Dit is de beste game die ik ooit heb gespeeld! Ik kan niet wachten op Stick Man Ghost 3 als ze er een maken, ik zal het zeker downloaden! 😄😁
Er zijn veel te veel hackers met hacks!!!! MAAK NOOIT MEER SPELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik download 100%, hij zegt dat ik niet kan downloaden
Gökyüzü Patencisi Arcade pqi
Bakwaaaaaaaas
schietspel
het is kk
Stickman Ghost 2: Ninja Games Action ipl
Erfgoed en al het andere in de Filippijnen is de betaling hier voor jou vanuit de Filippijnen, gescheiden door het geld dat tarief
Zo cool... maar om te gravic
Ik haat dit spel omdat ik het nooit heb gespeeld
E.M.A
Je neemt nu weer de vorm aan van een Stickman-krijger, maar dan in het lichaam van een geest! De naam van dit actie-avonturenspel is Stickman Ghost Online,
Ik ging pvp spelen en ik stapte in, toen schopte het me eruit en nam mijn geld
Stickman Ghost 2: Ninja Games 動作 edg
Deze game is geweldig, maar zal mijn broer de hotspot veranderen en waarom videoadvertenties hebben?
Echt een goeie game
Alle gamers toen ik dit voor het eerst speelde, vond ik een glitch. Als je al je dagelijkse prijzen wilde krijgen, ga dan gewoon je prijs halen, ga dan terug naar je startpagina en ga dan terug, dan kun je de andere prijs krijgen, en ga dan gewoon door met hetzelfde herhalen totdat de prijzen allemaal zijn ontvangen. Maar waarschuw dat deze glitch mogelijk is verholpen, geef alsjeblieft niet de schuld dat ik dit spel al heel lang niet meer heb gespeeld. Trouwens, er is ook een ander spel dat de hetzelfde, maar kost een dollar. Vergeet niet om deze gratis 1 te installeren.
GEWELDIGE MAAT! MAAK EEN DERDE VERSIE! BRUHHHHHHHHH DIT SPEL IS ZO VEEL FUNNNN ZELFS ZONDER DE GLITCH DING IS HET ZO VEEL LEUK!
Stickman Ghost 2 APK 6.6 Mod: Premium (85 MB) Stickman Ghost: Ninja Warrior ... strong professional thugs and weapons - then we think the game is still on!
deze game is super cool de game heeft meer actie er zijn geweren & wapens & skins
Stickman Ghost 2: Ninjas Acción xow
Super stom
Zooo kut zelf me oma is beter echten zlechste game of moet ik zegen kut maaker van deze game
Oké, dus ik zou deze game vijf sterren geven als ik niet opgelicht was. Ik kocht het starterspakket en er stond geen advertenties toen ik op een beloning ging klikken, het gaf me een toevoeging dat ze een knop voor het herstellen van aankopen moesten toevoegen, zodat mensen WONEN T WORD OPGESLAGEN DIT SPEL IS EEN LEUGEN!
Dit is een achterlijk stuk afval waar je eigenlijk alleen maar je gezondheid hoeft op te bouwen totdat je 15 seconden lang niet doodgaat door neergeschoten te worden. De mensen die dit hebben gemaakt moeten ed.
Het heeft het potentieel met de gameplay en graphics, maar de game in het algemeen is saai
waarom zijn de wapens zo duur?