Post by nigarreuhartwer on Mar 8, 2022 19:14:18 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Write It! Russian ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Write It! Russian IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod mer pengar ▞▞▞
▞▞▞ Write It! Russian 2022 version ▞▞▞
Den här appen är helt enkelt fantastisk!
Bra och jag lärde mig riktigt snabbt detta språk bokstäver
Denna app är utmärkt.
Super hjälpsam!
Perfekt app för nybörjare.
Eftersom min pekskärm är buggig kan jag inte skriva ett helt brev. Återställer hela tiden.
Bra app för att lära sig att skriva ryska bokstäver i kursiv
Ibland tar ljudet ett tag att ladda när du börjar en lektion och ibland laddas det inte alls, vilket gör det nödvändigt att starta om appen. Och när jag går till REVIEW ger det dig ingen aning om det är gemener eller versaler de letar efter.
nivå ♡♡
Grymt bra
Ett mycket användbart sätt att granska den kursiva skriften, som vanligtvis är den svåraste delen när man har att göra med kyrilliska.
Write It! Russian Освітні uuuw
Jag älskar utvecklaren av dessa appar för det är så enkelt, roligt och samtidigt kan vi lära oss snabbt. Fast jag skulle vilja ge ett förslag att ni skapar sådana här appar för fler språk som latin, italienska eller franska
Den här appen är ganska bra för skrivövningar. När jag först öppnade appen var allt tomt men efter att ha klickat på återställningsknappen i inställningarna fungerar det perfekt.
Det här är otroligt! Jag har alltid velat lära mig ryska och på 24 timmar har jag klarat vart och ett av de 13 testerna på under 50 sekunder!! Den här appen gör det MYCKET LÄTT att lära sig hur man urskiljer och skriver bokstäverna i det ryska alfabetet, CYRILLISK, med versaler och gemener CURSIVE medan den låter bokstäverna för dig. Detta har gett mig en djupare förståelse för själva språket även om jag redan kunde läsa och skriva en hel del spanska efter 3 års kurs i skolan. 10/10
Fruity Cat - bubble shooter! Sestavljanke cbp
Behöver lite finjustering: framåt-knappen svarar inte, även om tryckningen i ritfönstret verkar fungera istället. Utöver det är det enda den behöver en annonsfri betalversion. I övrigt väldigt intuitivt och har ett trevligt tillgängligt undervisnings-/övningssystem.
Bra sätt att träna på att skriva kyrilliska bokstäver. Min hand blir trång när jag tränar för länge med penna och papper, så detta gör att jag fortfarande kan träna medan min handled och hand slappnar av.
Bästa appen för att lära mig rysk kursiv jag någonsin har använt.
Tråkigt sätt att lära sig det.
Bästa appen för att lära sig bokstäver.Provade 3 andra, men de bara recenserar vit du lyssnar. Att skriva det hjälper särskilt eftersom de ryska tryckta bokstäverna ser annorlunda ut än deras skrivna versioner. ÄLSKAR detta tack!
Det finns inga utvecklade övningar
Det är toppen! Den använder olika metoder för övning och upprepning för att göra det ganska enkelt att lära sig skriva på ryska!
Den här appen och de andra apparna som gjorts av detta företag är utmärkta. Jag gillar att träna varje dag.
Som ett verktyg för att lära sig rysk kursiv skrift är det exceptionellt. Lätt att använda och lära sig, det finns bara ett litet problem: ы, ь, ъ saknas. Jag skulle också vilja föreslå att du lägger till några ord för att också lära dig bokstavskopplingarna i kursiv
Väldigt bra gjort
Det är en bra app. Jag kunde lära mig det kyrilliska alfabetet med det och förstod det lätt. Jag älskar att de använder handstil också. Det förstärker verkligen informationen i ditt huvud. Vissa av bokstäverna ser verkligen annorlunda ut handskrivna precis som engelska så se till att lära dig åt båda hållen.
Briljant app för att lära dig rysk kursiv skrift. Jag kunde redan det ryska tryckta alfabetet och med den här appen lärde jag mig kursiven inom 4 dagar. Det verkar dock sakna bokstaven 'ы' och de tysta bokstäverna 'ь' och 'ъ'. Det skulle vara bra om dessa kunde inkluderas och förklaras.
Inte riktigt användbart de typsnitt som används i den här appen är verkligen förvirrande det gör det svårt att lära sig skriftligt.
Trevlig
Tydliga och exakta ljud av varje bokstav...
Omfattande och interaktiv. Otroligt rolig att använda. Jag njuter i fulla drag.
Bra app överlag för vad den gör, inga klagomål.
Inte korrekt
Det är inte så bra :v
mycket bra
Älskar den här appen för att lära dig det ryska alfabetet! !
Utmärkt app för att skriva en skrift på cirilica rusa! El modo practica muy practico y modo prueba muy dinamico para desarrollar memoria cognitiva
Det är den enda appen som jag har hittat för att lära mig skriva det ryska alfabetet men den saknar ы, ь och ъ... Som ett förslag: vad sägs om att lägga till vanliga ryska ord för skrivövning?
Mycket användbart men jag fick reda på andra bokstäver som inte finns här på ryska och uttalet verkar vara avstängt. Annars riktigt bra.
Efter att ha lärt sig att ryssar till stor del använder kursiv, blev det mindre irriterande och mer engagerande. Men snälla snälla snälla! Kan du visa vilka kyrilliska bokstäver vi skriver under övningsfasen, och inte bara de fonetiska? En del av kursiven liknar inte texten och det förvandlar frågesporter till ett gissningsspel snarare än att veta. Annars en väldigt bra liten app.
Den använder bara stora bokstäver. Inga små bokstäver.
Этот да