Post by vetadeadtoso on Feb 4, 2022 0:21:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ KawaiiWorld ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KawaiiWorld IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkeroitu kultaa ▞▞▞
▞▞▞ KawaiiWorld 2022 version ▞▞▞
Mainoksia on niin paljon, vaikka wifiä ei olisikaan, siellä on kaksinkertainen mainoksia, sitten mainoskatkos mainoksen perässä todella?! pls korjaa tämä ongelma
Se on söpö peli, mutta lisää siihen lisää lohkoja ja värejä
Pidän tästä pelistä, koska haluan rakentaa rakennuksia tai taloja, mutta älä mainoksia pelissä, se on minun mielipiteeni, kiitos.
en pidä siitä, että rakennan kartanon ja se sanoo vain, että maailma ei voi pelastaa ja kartanoni on poissa, joten tein toisen maailman, mutta se sanoo, että et voi tehdä maailmaa, huh, minulla oli paljon vaivaa rakentaa tuon kartanon ja se on aivan kuten että uhh😒 annan tälle 1/5🙄
En pidä siitä niin paljoa ennen kuin pelini kaatuu aina aluksi kaikki oli hyvin, mutta kun aloin pelata enemmän, se alkoi kaataa peliäni, mutta musta itsessään on erittäin söpö, mutta erittäin vaikea löytää lohkoja ja vain lohko on vähän
Tämä peli on mahtava ja rakastan sitä. Mutta se aiheuttaa puhelimessani ongelmia, kuten kaatumisen ja akun tyhjenemisen, joten korjaa se
Kun avaan kawaii-maailman 1 sekunti, se ei aukea kuin toinen kawaii tai mikään kawaiii, se ei toimi tai avautuu pls. Korjaa tämä sovellus, toinen puhelin toimii, mutta puhelimeni ei herää, mitä teen?? Korjaa tämä!!
Se on erittäin hyvä peli paitsi mainoksia!! Ne ovat niin ärsyttäviä ja se saa minut niin vihaiseksi. Saan myös jatkuvasti viiveitä ja se on erittäin ärsyttävää. Se sai minut tuhoamaan paljon tavaraa.
Pidän tästä pelistä, mutta... Ohjaussauva on niin vaikea käyttää ja mielestäni oikea Minecraft on paljon parempi kuin tämä, yritä kovemmin🙁
Annan tälle sovellukselle 3 tähteä, MIKSI? Annan tälle sovellukselle 3 tähden arvosanan, koska siinä on niin paljon mainoksia, kun aloitan rakentamaan taloa, siellä näytetään mainoksia ja kun sitten napautan mainoksessa olevaa X-painiketta, se on vain viive. Korjaa se
Tarkoitan.. Pidän tästä pelistä, mutta se näyttää aina mainoksen tai tauon
Pidän pelistä niin paljon, mutta voitko korjata hieman enemmän pelistä Minulla on pelissä pieni häiriö, kun painan painiketta, joka saa sinut käynnistämään pelin, se ei toimi:( Joten pls korjaa se
Pidän tästä pelistä!🙂mutta aina kun kosken mihinkään, mainokset poksahtavat aina ✊Pitää lopettaa mainokset ja voitko laittaa jotain merkkejä, jotta voin valita oman tilani?pls♥️
Se on niin kawaii, söpö ja elinvoimainen! Mutta siinä on paljon mainoksia. Suosittelen, että jos joku haluaa vaihtaa nimeään tai skin/tekstuuripakettia ja pelata moninpeliä, lataa Kawaii Craft Arida Milleriltä.
Se on mukava sovellus, mutta niissä on monia ongelmia, kuten ennen kuin kosken lohkoon, niillä on monia lisäyksiä, plss tee tästä sovelluksesta uusi versio, äläkä antanut sille lisäyksiä.
Syy siihen, miksi annan sille yhden tähden, johtuu siitä, että se haluaa pääsyn kuviin ja tiedostoihin, ja jos napsautan kieltää, se saa minut eroon siitä kuin se yrittäisi pakottaa minut päästämään sen tiedostoihini ja kuviini, ja siellä on niin monia mainoksia ilmestyi, minulla oli tämä ja minun piti ladata se ja napsautin okei, enkä tiennyt, että se pakottaisi minut ja mainoksia tulee liian monta, antaisin sille viisi tähteä, jos ei olisi niin paljon mainoksia
Se on niin hauskaa ja uskomatonta, että saat kokea paikan, joka on maaginen!!!! Suunnittele oma hahmosi ja maailmasi ja kaikki väkijoukot ovat ihania ja söpöjä jopa ruoka ja huonekalut!!!!!!
Hyvä peli, mutta toivon, että se kuten Minecraft, kuten tekemäsi asiat, se toimii, mutta ei toimi......:{ joten plz korjaa sePLZZZZZZZZZZZZZZ PLZZZZZZZZ ZPLZLZLZLZLLZLZLZLLZLZLZIDISJFH9E91010101PKJDEUJJ
Hyvä peli, mutta kun minulla ei ollut tilaa, poistin tavaraa ja se ei toimi, se sanoo, että kawaii maailma pysähtyy
Annan tälle 1 tähden, koska peli on todella väsyttävää, vaikka yritänkin rakentaa taloa tai puumajaa, se on myöhään hyvin nopeasti, joten menin nukkumaan kun heräsin, hirviöt eivät edes ilmestyneet. eilen yritin tehdä aph crew -modia, kun vahingossa rikkoin lohkon ja aphmau juoksi karkuun! joten olin jumissa kawaii chanin ja Zanen kanssa, pls fix dis
Mutta se on hyvä, mutta mainokset ovat täällä ja viivästyvät, se ei voi lopettaa viivettä, joten poistan sen, että siellä on paha viive on liian huono
Se on hyvä peli ja kaikki, mutta mainoksia on paljon, poista mainokset kiitos😊😊😊😊😊
Kun käytän sitä, siellä on paljon mainoksia ja kun lopetan mainoksen, peli pysähtyy eikä anna minun pelata uudelleen.
Tämä peli on kiva, mutta annan 4 tähteä sen takia, kun tein ultrasalaisen lavegroundin, tein reiän tasoisemman mutta sahasin asian, että sinne voi pudota, mutta kun annan lisää TNT:itä, se räjäytti minut ja kaaduin. pls antaa enemmän maata, jos voin pudota kun räjähdän tnt:llä
Tämä peli on niin siisti, mutta annan 3 tähden, koska mainoksia on liikaa ja toivon, että lisäät moninpelin ja lisää ihoa. Ja mitä tapahtuu Kawaii World 2:lle? En löydä sitä enää, poistitko sen?
rakastan tätä peliä, mutta toivon, että he lisäävät lisää asioita, kuten voit tehdä portaalin ja pelin lataamisen jälkeen siinä on hirviöitä, kuten luuranko ja enemmän, mutta kun pelaan sitä noin viikon ajan, hirviöt ovat poissa ja voin t kutemaan hirviö munasta vain minä voin kutea ei ole hirviö, joka on ongelma... joten PLS KORJAA TÄMÄ!
Rakastan peliä, mutta en pidä siitä, että siinä on niin paljon mainoksia, en myöskään pidä siitä, että siinä on vain yksi asu etkä voi muuttaa nimeäsi enkä voi jos haluat sen olevan päivä, jos nukut et voi muuttaa sitä päivittäin, joten korjaa se
Tämä peli on hyvin samanlainen kuin Minecraft, parasta siinä on, että se on ilmainen. Mutta on tiettyjä ongelmia/asioita, jotka sinun on ratkaistava/lisättävä. 1: Noin joka 5. minuutti tulee näkyviin lisäys, joka tulee erittäin ärsyttäväksi, kun olet tekemässä jotain jännittävää.2: Olen kiitollinen siitä, että tämä sovellus säästää myös luomiamme maailmoja eikä viivytä, mutta mielestäni olisi siistiä, jos voisimme luoda tilejä ja kirjautua sisään päivittäin tarkistaaksemme ilmoitukset tai mahdolliset päivitykset. Kiitos!
Moi !! Im sarah, tämä peli on erittäin mukava, ongelma on aina kun avaan pussin, se sulkeutuu automaattisesti !!!!!!!!!! Mutta rakastan tätä sovellusta lptopilla tai tietokoneella, rakastan tätä sovellusta
Syy, miksi annoin 2 tähteä, koska aina kun mainos tulee, peli pysähtyi enkä voi liikkua, ajattelin, että nyt vain lataan pelin, siksi tämä tapahtuu, mutta ei ja tämä saa minut vihaiseksi... joten yritä korjata se mahdollisimman nopeasti🙂
Ei pitänyt tästä. Se on ilmeisesti Minecraft-bootleg, ja mallit ja äänet on kopioitu suoraan Minecraftista, samoin kuin muutama tekstuuri ja suurin osa koodista/ohjelmasta. Löysin myös TEKIJÄNOIKEUDELLISIA TAI TAVARAMERKEILLÄ SUOJATUJA HAHMEJA TAI MERKEJÄ, KUTEN POKEMON, NAAPERINI TOTORO, PIENI PONI, KINDER. Myös todella muuttuneet ovat usein epämiellyttäviä tai outoja. Kaiken kaikkiaan luultavasti laitonta eikä mitään uutta.
Se on huono, mutta ei huono huono, inhoan kuinka et voi tehdä porperlyä tietokoneella ja näytön pitäisi liikkua hiiren kanssa, se on vain kamalaa, ulkonäkö on mukava ja se todellakin vastaa nimeä kawaii world, mutta se ei vain toimi minulle oikein
Hei Pidän tästä pelistä, mutta en kuullut ITIT:tä vähän, koska yksi ystäväni sanoi minulle, että minun on päädyttävä pulmapeliin ja voisin ruokkia lohikäärmettä ja muuttua, joten menen oikeaan tai jos se ei ole. kun menen seuraavaan peliin hei, olen pahoillani ja vihaan sitä peliä
Rakastan tämän pelaamista, mutta siinä on joitain ongelmia.. 1. Aina on lisäystä. 2. Hirviöt luovassa tilassa, en halua hirviöiden näkyvän luovassa tilassa, se on ärsyttävää.. Minulle on hyvä, että hirviöt ovat selviytymistilassa, koska se on SURVIVAL-tila, mutta kun pelaan luovaa tilaa, hirviöt ovat erittäin ärsyttävää, ne häiritsevät minua aina kun rakennan rakennuksia, varsinkin ender.. voisitko poistaa hirviöt luovassa tilassa?
Se on hyvä, mutta niin paljon mainoksia ja kaikki tavarat ovat vaaleanpunaisia😊😴
Rakastan tätä peliä, se on niin hauskaa, mutta syy siihen, että annoin 3 tähteä, johtuu siitä, että olin tabletillani ensimmäistä kertaa, kun halusin pelata sitä, ja siinä sanottiin, että se salli kawaii-maailman pääsyn kuvatiedostoihin ja kaikkea muuta? No, painoin kyllä ja tein kotimaailmani ja kaiken mitä teet, kun asennat pelejä oikein? kyllä, joten sitten menin puhelimeeni ja asensin sen ja se sanoi, että sama asia salli kawaii craftin käyttää blablaa ja mietin mitä tapahtuisi, jos paina ei se potkaisi minut ulos!!!!😡
Minusta tämä peli on hauska, mutta SUPER DUPER glitchy kuin liityn siihen glitch on pois JOKA KERRAN, kun pelaan, se vaihtelee turhauttavaa PLS PLS PLS korjaa peli
Annan sille 3 tähteä. Ja te kaikki sanotte, että sillä on mainos, sulkekaa vain wifi/data ja siellä!! minulle se on okei.
2 tähteä coz kun lataan sen ja sen 99 prosenttia sitten se sanoo, että tämä lataus epäonnistui ja minun on asennettava se uudestaan ja uudestaan, ja se on niin ärsyttävää! Uhh! Korjaa tämä, rakastin tätä peliä niin paljon, kuten vaaleanpunaisia asioita timantteja ja seikkailua rakastan sitä, mutta se on niin hämmentävää, että se on niin hämmentävää mainosten jälkeen, joten ole hyvä ja korjaa tämä rakastan kawaii asioita, kuten apauuu minulla on kysymyksiä 1 Hyväksytkö mainokset näistä peleistä koska se on niin ärsyttävää
Luulen, että siitä on tehty 4 tyttöä, minkä vuoksi ihosi on tyttö. Mutta annan tälle 3 tähteä eaa. Minusta tuntuu, että ihon ja hiekan vaihtamiseen pitäisi olla mahdollisuus...hiekka on kauheaa, tee rakenne uudelleen, syntyi autiomaassa ja sokaisin välittömästi. Rakastan kuvia ja haarniskoja. plz lisää jollakin tavalla muuttaaksesi ihoasi ja uudistaaksesi hiekan rakennetta. Rakastan sitä, kuinka käytit aikaa lisätäksesi asioihin kasvoja. Luulen, että ainoa asia, josta todella rakastin, on se, kuinka voit saada alasin itkemään parhaiten. Mutta nahat ja hiekka muuttuvat plz.
Se on liian vaaleanpunainen! Kyläläisetkin ovat tyttövärejä!! Lisää enemmän värejä kuin tyttömäisiä värejä, kiitos!!!!!!!
Annan sille kolme tähteä, koska 1. Sinun pitäisi lisätä uusia biomeja, kuten kukkapuubiomi. 2. Sinun pitäisi itse asiassa tehdä se, jotta voit voittaa pelin, mitä järkeä on loppuportaaleilla, mutta ei ender-helmiä tai Eyes of enderiä? 3. Lisää uudet väkijoukot! Varsinkin aksolotli. 4. Hakupalkki luoville, koska jotkut spriteistä eivät näytä muilta ja sinun pitäisi pystyä hakemaan näitä. 5. En voi vaihtaa nimeäni tai ihoa, korjaa tämä! 6. Uusia lohkoja, paljon hienoja palikoita Minecraftissa, mutta ei täällä! Korjaa tämä!!
Se on hyvä peli, mutta paljon PINKiä😞 pls laita eri värejä, kuten tummemmat värit ja kyläläiset PLS VAIHDA NE!
Vihaan tätä bc:tä kun se latautuu ja kun se menee aivan keskelle, näyttö muuttuu mustaksi ja alkaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan maailman loppuun asti
Mainoksia oli niin paljon, ja minun piti lähteä ja liittyä uudelleen Everytimeen, koska se häiritsisi
Tämä peli ei ole sitä miltä näyttää kuvassa, niissä näkyy monia yksisarvisia ja monia värikkäitä eläimiä, mutta tässä pelissä ei ole mitään sellaista, mutta maailma ei ole kawaii, on vain vaaleanpunaisia väripalikoita, antaisin sille 0 tähden jos se olisi mahdollista